Управління корпоративною ІТ-інфраструктурою

Tagged Under : , , , ,


« Оптимізація інформаційної інфраструктури підприємства   |   Інформаційна інфраструктура вузу як технологічна основа підготовки фахівців в умовах економіки знань »

I. Призначення



Сьогоднішнє підприємство будь-якого характеру діяльності має в своєму складі інформаційну інфраструктуру і підрозділ технічних співробітників, обслуговуючі її. Розмір ІТ-інфраструктури, представлені в ній компоненти і вимоги, що пред’являються до них, безумовно, відрізняються в кожній організації.

Єдине що об’єднує і робить загальними все ІТ-системи - це люди, які їх обслуговують.
А вірніше проблеми, з якими вони стикаються: запити від користувачів на надання їм допомозі в експлуатації одиниць автоматизації, супровід робочих станцій і серверного устаткування, обслуговування даних організації, виконання регламентних робіт і дотримання корпоративних політик організації у відношенні компонент інформаційної інфраструктури, запити від керівництва про стан компонент інфраструктури, впливі їх на ефективність здійснення життєдіяльності, актуальність інвестицій в розвиток ІТ-інфраструктури.

Маючи подібний об’єм запитів будь-яке ІТ-підрозділ не в змозі ефективно управляти компонентами ІТ-інфраструктури підприємства, не маючи чіткого бачення, за яким принципом воно повинне здійснюватися і за допомогою якого інструментарію.

II. Переваги

Управління корпоративною ІТ-інфраструктурою реалізується за допомогою комплексу адміністративних і програмно-апаратних засобів, націлених на рішення наступних задач ІТ-інфраструктури:

- управління обліковими записами користувачів і інших об’єктів (робочі

станції, сервера, принтери і ін.)

- єдине централізоване управління правами на дії в системі і

використання ресурсів

- єдина централізована система управління політикою антивірусної

захисту об’єктів

- інвентаризація об’єктів

- централізоване розповсюдження і оновлення програмного забезпечення




Інфраструктура підприємства


Схожі записи