Інформаційна інфраструктура вузу як технологічна основа підготовки фахівців в умовах економіки знань

Tagged Under : , , , ,


« Управління корпоративною ІТ-інфраструктурою   |   Інформаційна інфраструктура науково-технічного розвитку Росії проблеми і рішення »

Татарський державний гуманітарно-педагогічний університет (ТГГПУ), м. Казань

Описуються інформаційно-технологічний і інформаційно-когнітивний аспекти вирішення проблеми одночасної підготовки фахівців і керівників всіх муніципальних утворень на території регіону в режимі e-learning (на прикладі Республіки Татарстан).

Структурно інформаційно-технологічна інфраструктура (Мережа) є трьохкомпонентною інформаційною системою: Інтранет ТГГПУ, освітня база знань (ОБЗ), периферійна апаратний-технологічна структура, розміщена в муніципальних утвореннях Республіки Татарстан і призначена для здійснення дистанційного навчання в режимі e-learning (Екстранет ТГГПУ).

Інтранет ТГГПУ - це програмно-апаратний комплекс на основі серверного кластера (3-а будівля ТГГПУ), комутованого з програмно-апаратними комплексами (модулями), розгорненими в решті учбових і адміністративних будівель ТГГПУ.
Створення Інтранет ТГГПУ починатиметься не з нуля, а на матеріально-технічній базі ТГГПУ, що є до теперішнього часу: на сьогоднішній день у вузі змонтовано і діє приблизно 25% устаткування (сервера, комп’ютери, комутації, програмне забезпечення), необхідного для повної комплектації Мережі.

Освітня база знань складається з двох компонентів. Фактологичеській компонент ОБЗ - це еталонні моделі фахівців (ЕМС), підготовка яких ведеться (або вестиметься; до таких, в першу чергу, відноситься модель фахівця-управлінця, що професійно володіє інструментарієм віртуальних ринкових комунікацій) в ТГГПУ, представлені у формі електронних учбових матеріалів.
Розробка ЕМС здійснюється колективами випускаючих кафедр; ця робота ведеться із застосуванням сучасних технологій проектування і створення електронних учбових матеріалів.
Спектр ЕМС повинен включати як традиційні для ТГГПУ спеціальності, так і спеціальності, навчання по яких ще не велося, але ці спеціальності є актуальними для соціально-економічної сфери Республіки Татарстан.




Інфраструктура підприємства


Схожі записи