CRM-системы в інформаційній інфраструктурі компанії

Tagged Under : , , , ,


« IT-інфраструктура банку навіщо SOA в кризу   |   Розвиток кібернетики »

Вже ні для кого не секрет, що ефективність діяльності будь-якої організації базується на правильній і адекватній побудові інформаційної інфраструктури підприємства. Принципи її побудови залежать від безлічі чинників, серед яких сфера і специфіка діяльності компанії, її цілі, розміри та інші.
Так, наприклад, в даний час вже найменші компанії (з числом співробітників в декілька чоловік) мають в тій або іншій формі корпоративну мережу для обміну файлами між співробітниками, але і в таких невеликих компаніях ефективність може бути значно збільшена при умілому використанні необхідних зараз інформаційних систем.
Розвиток інформаційних технологій стає ядром перетворень в компанії, а ринок інформаційних систем залишається одним з самих швидкорослих, пропонуючи все нові можливі варіанти побудови інформаційної інфраструктури.

Що таке інформаційна інфраструктура

В діяльності практично будь-якого підприємства, як малого, так і великого, як що спеціалізує на наданні послуг або продажах, так і на виробництві високотехнологічної продукції, необхідно добитися синергиі у виробничому процесі, обслуговуванні клієнтів, реалізації комплексу маркетингових заходів, та і в цілому в здійсненні всіх функцій.
Звідси, інформаційні технології (розуміння необхідності використання яких усвідомлене вже поза сумнівом всіма компаніями, охочими добитися успіху) не просто ведуть до підвищення ефективності, а скоріше можуть розцінюватися як значущий нематеріальний актив компанії - проте тільки у тому випадку, коли вони використовуються не розрізнено, а інтегровано, і є єдиною інформаційною інфраструктурою.

Інформаційна інфраструктура є системою організаційних структур, що забезпечують функціонування і розвиток інформаційного простору країни і засобів інформаційної взаємодії (www.glossary.ru).

Інформаційна інфраструктура: