CRM-системы в інформаційній інфраструктурі компанії

Tagged Under : , , , ,


Головна мета таких компаній - забезпечити якість продукту, відповідно принцип побудови інформаційної інфраструктури більш детермінований.
разработка архитектурной концепции Зовнішня інфраструктура характерна для компаній, що займаються продажами або наданням послуг (наприклад, банківська сфера), у таких компаній багато клієнтів і головною їх метою є продати продукт/услугу як можна більшому числу клієнтів. У зв′язку з цим інформаційна інфраструктура будується на принципі випадковості. Джерело: telegrid.ru

CRM-системы в інформаційній інфраструктурі компанії →

IT-інфраструктура банку навіщо SOA в кризу

Інфраструктура підприємства - IT-інфраструктура банку навіщо SOA в кризу

Такій оперативності вдалося досягти завдяки раніше упровадженій так званій сервисно¬ориентированной архітектурі, або SOA.
За словами Ярослава Медокса, директора департаменту по розвитку інформаційних систем «Ренесанс Кредиту», SOA - це підхід, орієнтований на швидкий результат.
Поспішати не треба
Згідно з результатами опиту «Значення сервісноорієнтірованной архітектури для бізнесу», проведеного в 2006 році IBM серед своїх замовників, 92% з тих, хто приступив до впровадження SOA, сподівалися добитися зниження витрат. Половині з них це вдалося. Що ж, оптимізація витрат дуже актуальне завдання в умовах кризи.
В основі SOA лежать принципи багатократного використання функціональних елементів IT і ліквідації дублювання, а також модульний підхід до розробки програмного забезпечення, заснований на використанні сервісів із стандартизованими інтерфейсами. Останнє якраз і забезпечує можливість не розробляти новий додаток з нуля, а швидко зібрати його з наявних модулів.
У вищенаведеному прикладі з «Ренесанс Кредитом» в процесах продажів кредитів в банці використовувалися 11 систем. При організації нового процесу …

IT-інфраструктура банку навіщо SOA в кризу →

Управління корпоративною мережевою інфраструктурою

Рішення

Компанія «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» надає свої послуги в розгортанні системи мережевого управління HP OpenView Network Node Manager. Розгортання системи виконується у декілька етапів.

3.1 Аналіз інформаційної інфраструктури

Етап включає обстеження, збір і аналіз даних про те, з яких компонент полягає інформаційна інфраструктура підприємства, яка їх конфігурація, призначення, місце і роль в процесах життєдіяльності. Замовник отримує докладний паспорт в електронній, документальній формі на свою інформаційну інфраструктуру.

Обстеження виконується на базі власних методик компанії «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА», створених на основі досвіду роботи із стандартами аудиту: BS 7799/ISO 17799.

3.2 Класифікація і структуризація компонент

На цьому етапі кожен об’єкт інфраструктури отримує вага важливості (критичності) в забезпеченні процесів життєдіяльності підприємства. Проводиться угрупування за принципом схожості виконуваних завдань і побудова ієрархії об’єктів, залежно від ваги критичності.
В результаті створюється група документів, що …

Управління корпоративною мережевою інфраструктурою →

Інформаційна інфраструктура підприємства

Інфраструктура підприємства - Інформаційна інфраструктура підприємства

Мало того, якщо щось трапляється з одним сервером, то при такому підході втрачаються і всі дані, що зберігалися на нім. Тобто результатом такої політики в області ІТ є прямі фінансові втрати підприємства, викликані втратою даних. А ці втрати можуть виявитися вельми істотними.
Висновок: необхідно ретельно продумувати політикові побудови серверного господарства, як мінімум бажано застосовувати сервери одного і того ж типу від одного і того ж виробника, щоб уникнути проблем з їх обслуговуванням і модернізацією.

Що ж робити? Можна купити систему резервного копіювання і робити резервні копії зі всіх серверів. Так, це захистить ваші дані від втрати.

Особливо, якщо правильно розробити і застосувати політику резервного копіювання.
Але це не захистить вас від проблем у разі виходу з ладу одного або декількох серверів: дані-то з цих серверів куди відновлювати? Зрозуміло, що 100% дискового простору серверів, що залишилися, ніколи не будуть зайняті і можна …

Інформаційна інфраструктура підприємства →

Злиття і поглинання проблеми інтеграції IT-інфраструктур

Інфраструктура підприємства - Злиття і поглинання проблеми інтеграції IT-інфраструктур

Т. е. тимчасові рамки плану повинні включати 50% часу на роботи, 25% часу - на перевірку результатів і 25% - можливе повернення до «точки відновлення». Якщо до результату половини відведеного за планом терміну перетворення завершити не вдалося - всі роботи зупиняються.
Час, що залишився, витрачається на приведення системи в початковий стан.

Абсолютно очевидно, що така «точка відновлення» повинна бути збережена протягом всього етапу перетворення системи. Більш того, її необхідно зберегти на деякий осмислений термін після успішного завершення цього етапу.

Всі роботи по кожному з пунктів такого плану повинні бути заздалегідь відпрацьовані на тестовій системі (стенді).
Практика показує, що значна частина інтеграційних проектів в інформаційних системах була поставлена під загрозу зриву унаслідок попередніх проблем, що не пропрацювали, і питань, які довелося аналізувати і усувати безпосередньо в процесі проведення робіт.

Етапи великого шляху

На які етапи варто розбити такий складний і відповідальний процес …

Злиття і поглинання проблеми інтеграції IT-інфраструктур →

Побудова інформаційної інфраструктури IBM Lotus Software


Побудова інформаційної інфраструктури включає: ІТ-консалтинг в області побудови інформаційних систем, розробку принципів і стандартів, що визначають властивості майбутньої інфраструктури, і побудову інфраструктури з використанням технології IBM Lotus Software.
Як центральна компоненти інфраструктури пропонується використовувати технології IBM Lotus Software, зокрема, сервер Lotus Domino, який є сервером додатків Notes і Web сервером одночасно. Даний програмний продукт зарекомендував себе як ідеальна платформа для розробки і впровадження стратегічних додатків.
Прикладні системи, побудовані на платформі IBM Lotus Software, забезпечують необхідну інформаційну підтримку ключових, з погляду успішного ведення справ, бізнес-процессов; надають засоби зберігання і розповсюдження різною структурованою і частково структурованою інформації, що використовується керівниками (топ-менеджерами), керівниками середньої ланки, співробітниками різних служб підприємства.

Створення корпоративної інформаційної системи на платформі Domino переслідує наступні основні цілі:

створення єдиного інформаційного простору і комунікаційних каналів, що зв′язують різні територіально-розподілені підрозділи організації, об’єднані загальним діловим процесом;
кардинальне скорочення …

Побудова інформаційної інфраструктури IBM Lotus Software →

1 2 3